0

گزارش تصویری از کنسرت ایهام بند

دی 11th, 1348
از نگاه سعیده رضاییان
0

گزارش تصویری از کنسرت سیروان خسروی

دی 11th, 1348
از نگاه سعیده رضاییان
0

اخرين فرياد هاي ماكان در سالن وزارت كشور

دی 11th, 1348
اخرين فرياد هاي ماكان در سالن وزارت كشور   ?ماكان در حالي كنسرت ...
0

گزارش تصویری کنسرت رضا بهرام

دی 11th, 1348
ز نگاه ارزو اسماعیلی  
0

گزارش تصویری کنسرت بهنام بانی

دی 11th, 1348
از نگاه سحر عباسی
0

"شیدایی" بابک جهانبخش "پریزاد " را به "دریا" رساند

دی 11th, 1348
بک استیج _ پرستو زمانی مفرد بابک جهانبخش کنسرت خود را با قطعه ای وای ...
0

سیروان خسروی و سوژه هایی که تکراری نیست.

دی 11th, 1348
سیروان خسروی و سوژه هايي كه تكراري نيست بك استيج – سالومه گلمکانی : ...
0

دیدار مجدد امپراطور با دوستدارانش در برج میلاد " اتفاق" افتاد

دی 11th, 1348
  بک استیج - امیر حسین عباسی : کنسرت مهدی یراحی ۲۵مرداد ...
0

"جنون" روزبه بمانی "بدون تاریخ بدون امضا" شد

دی 11th, 1348
  بک استیج- سالومه گلمکانی: درادامه کنسرت های روزبه بمانی این هنرمند ...
0

شاهکاره عالیجناب عشق باز هم در برج میلاد

دی 11th, 1348
  بک استیج _ پرستو زمانی مفرد : گروه پرطرفدار ایوان یک بار دیگر در ...
0

"خدانگهدار" ایهام همراه با "بغض "

دی 11th, 1348
  بک استیج - سالومه گلمکانی :گروه ايهام در ادامه ي اجرا هاي هيجان ...
0

دوره جدید آکادمی هزار صدا همزمان با عیدقربان برگزار شد

دی 11th, 1348
  بک استیج - امیر جسین عباسی :هزار صدا که اولین برنامه استعدادیابی ...
0

دیدار چارتار با هوادارانش در برج میلاد

دی 11th, 1348
بک استیج - سالومه گلمکانی : 16 مرداد ماه 1398 گروه پر ظرفدار چارتار ...
0

میلاد درخشانی در تالار وخدت خوش درخشید

دی 11th, 1348
بك استيج-ثنا دبستاني: ميلاد درخشاني پس از هفت ماه بار ديگر در تالار ...
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 42
JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 44

 

 

کنسرت گروه کروم 19اسفند

     

"نگاه من " تقدیم به نگاه ، یگانه دختر محسن یگانه

22 ارديبهشت 1394
نویسنده 

بک استیح - حسین آسترکی : اولین کنسرت محسن یگانه در سال 94 در چهار سانس سالن میلاد واقع در نمایشگاه بین‌المللی به تهیه‌کنندگی "شرکت آوای فروهر" برگزار شد.

 

این کنسرت همزمان با روز رونمایی آلبوم جدید " نگاه من" محسن بعد از 3 سال انتظار اجرا شد و محسن یگانه در این اجرا چند ترک از این آلبوم جدیدش را نیز خواند.

محسن که برای این آلبوم جدیدش "نگاه من " 3 سال وقت گذاشت، این آلبوم را به صورت دی جی پک در حاشیه کنسرت به فروش گذاشته بود.

در این آلبوم 12 ترک به همراه پوستر و کتاب شعر محسن در آن و به تهیه‌کنندگی شرکت "آوای فروهر" تولید شده است.

محسن که در این اجرا ترک‌های "چقدر دیر" ، "سکوت"، "نشکن دلمو"، "هوایی شدی"، "خیابونا"،‌"باور کنم"، "نمیشه"، "آخه دل من"، "دوست دارم"، "بمون"، "بازم بخند"،‌را از آلبوم‌های قبلی و "دلک‌ام" ، "دیوار" و "درکم کن " را دو بار از این آلبوم جدید خواند.

مهمانان ویژه این کنسرت افشین پیروانی، علی اوجی بازیگر و مدیر برنامه‌های رضا یزدانی و امیر محمد همکار عمو پورنگ بودند.

نوازندگان گروه ارکستر محسن به رهبری علی ثابت یار همیشگی محسن و آهنگساز و تنظیم‌کننده کارهای محسن، حسین شریفی ترامبون، حسن فراهانی ترومپت، سعید برادران و وحید قاسمی پرکاشن، رامین زواری درام، مجید برومند گیتار بیس، بابک مالکی فر گیتار الکتریک،‌عماد نکویی ویلون،‌ بنیامین بیانی ساکسیفون، بودند که محسن را در این اجرا همراهی کردند.

در پایان از شرکت" آوای فروهر" و روابط عمومی شرکت میلاد حسینی و برادر عزیزش تشکر و قدردانی کرد.

 

592 مرتبه مشاهده شده

پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

موارد مرتبط

  • گزارش تصویری از کنسرت" محسن یگانه"
    توسط

    ازنگاه مهسا کیوانپور

     

     

    {gallery}mohsen yagane2{/gallery}

  • گزارش تصویری از کنسرت" محسن یگانه "
    توسط

     از نگاه ساراسعیدی

     

    {gallery}mohsen yegane{/gallery}

  • قسمت دوم مصاحبه آرش پاکزاد

    آقای پاکزاد برگردیم به مسئله میکس و مستر ... الان همه میکس و مسترهایی که می شنویم یه صدا رو میده این چقدرش برمیگرده به سلیقه مخاطب و سطح پذیرشش از انواع موسیقی ؟

    شنونده به این دلیل نپذیرفته که موزیکی که سالها شنیده یکسان و یه رنگ و شبیه بوده و چیزی دیگهای وجود نداشته که بشنوه یا انقدر کمرنگ بوده که شنیده نشده. انتخاب دیگه ای وجود نداشته واقعاً. بعد اگه این تغییر زیاد پیش نیاد برای شنونده، عادت میکنه که هرچی موزیک میشنوه کاملا شبیه هم باشه و زیادم براش مهم نیست که دنبال یه چیز جدید باشه چون هرچی می شنوه همینه و فکر می کنه درستش هم همین اینه؛ چون برخوردش تخصصی نیست و مطالعه دربارهی این یه مبحث به خصوص نداره میگه پس موزیک همینه که دارم گوش می کنم. اما نکتهی جالبش اینه که میبینیم کسی که میاد متفاوت کار میکنه چقدر دیده و شنیده میشه. جالب اینجاست که با اینکه این اتفاق میوفته و همه موزیسینها از صبح تا شب دارن در موردش صحبت میکنن ولی باز وقتی نوبت خودشون میشه یادشون میره این حرفها. دوباره همون کارهای تکراری گذشته و تکرار و تکرار. توی این سال‌‌های اخیر خیلی باعث خوشحالی من هست که دوستان زیادی بخاطر داشتن توانایی، موفق شدن این پنجرهی جدید رو برای شنوندهها باز کنن و باعث شدن که باقی موزیسنها هم تلاششون رو بکنند. اما همیش برای من جای تعجب داره که چرا برخی از این دوستان نمیخواهند که بهشون کمک بشه و کمی عوض بشن . . . سوالی هست که واقعا من رو خیلی درگیر میکنه

     شما خودتون تو کدوم کارا سعی کردین کار خاص و متفاوتی انجام بدین و تغییر اساسی ایجاد کنید ؟

     من تو تمام کارایی که انجام میدم تا اونجایی که تنظیم کننده اجازه بده و دوست داشته باشه و اصلا مایل به این تغییر باشه، من کار متفاوتی رو در میکس انجام میدم. یعنی اگر دقت کنید میبینید سعی میکنم برای هر کاری رنگ به خصوص خودش رو به وجود بیارم. هرچند که در نهایت معلوم میشه من میکس کردم! اما وقتی قبل و بعد میکس رو گوش کنید متوجه میشید که چه اتفاقات و تغییراتی رو بوجود آوردم. این همون بحثی هست که در موردش گفتم، اینکه من به عنوان میکس-انجینیر یه وظیفهای دارم که باید انجامش بدم. در غیر این صورت نمیتونم بگم من میکس-انجینیر هستم یا اصولا میکس و مستر میکنم!

    چقدر بستگی به خاص بودن موزیک داره ؟

     ببینید خاص یا غیر خاص بودن موزیکش زیاد مهم نیست حتی 10 تا موزیک «عاشقانه» هم توان این رو دارن که حس و حال متفاوتی داشته باشن. این نیست که یه موزیک عاشقانهی آرام حتماً حتماً باید یه میکس خاص داشته باشه. چیزی که سعی میکنم به دوستانم همیشه بگم. به همکارانم توضیح بدم که تکرار کافیه! لازم نیست که این موزیک شما حتما شبیه موزیکی که توی ذهنتون هست (الگویی که چندین سال هست دارند پیروی میکنند) باشه! اجازه بدید کمی تفاوت داشته باشه.مثلا این موزیک عاشقانهی اسلو میتونه "من و بارون" بابک جهانبخش باشه، یا میتونه " لحظه " احسان خواجه امیری باشه که یه جور فضا داره و من با اینکه خودم میکسش نکردم ولی خیلی دوستش دارم. میتونه " ای دل " باشه که باز یه فضای دیگه از عاشقانههای بابک جهانبخش هست. شاید " بخند " محسن یگانه باشه. شاید حتی "من انتخاب شدم " سیامک عباسی باشه که کاملا از نظر فضای ساز با اینها که گفتم فرق میکنه. میتونه یکی از قطعات عاشقانه و اسلو گروه چارتار " عاشقانه تنهاست"  باشه که اصلا یه «داستان» دیگهای هست.تمام اینا همشون موزیک آرام و عاشقانهس که حس هاشون مختلفه و باید مختلف میکس بشه. نباید میکس انجینیر خنثی باشه نسبت به حس موزیک . . . نمیشه مثل ماشین فقط طبق دستور و کتاب رفت جلو و میکس کرد. برای هر کدوم از اینها باید برنامه ریزی داشت. اینطور نیست که شما بدون توجه به داستانی که داره بیان میشه، میکس کنید. به نظر من منطقی نیست. بخصوص وقتی شنونده ایرانی مخاطب هست که بسیار ترانه براش مهمه.

     خوب چطوری انتخاب می کنی که چه فضایی برای چه موزیکی مناسبه ؟

     این انتخاب یه حس درونیه و نمیشه به راحتی توضیحش داد. شما چطور میتونید حس خودتون رو از یه آهنگ توضیح بدید؟ واقعا کار مشکلی هست. من وقتی یک موزیک رو گوش میکنم یه حسی از اون موزیک بهم منتقل میشه. یک کاری رو برای اینکه میکس کنم معمولا 2 - 3 بار آهنگ از اول تا آخر پخش میشه، تو این چند بار گوش کردنه یه چیزی پیدا می کنم یه حسی که حالا میشه گفت خیلی شخصیه ... این دیگه یه چیزیه که باید ببینی اون لحظه چه اتفاقی میافته. اتفاق خوبِ خوبِ اینه که تنظیم کننده و میکس کننده یه حسِ مشترک داشته باشن.

     با کدوم یکی از تنظیم کننده هایی که کار کردی این اتفاق خوبِ افتاده ؟

    خوب خیلی این اتفاق افتاده ولی از اینجا شروع میکنم چون تازه اتفاق افتاده! حس تنظیم های گروه چارتار که یه کار گروهی هست و " آیین احمدیفر" انجامشون میده، خیلی بهم نزدیکه ، وقتی کار رو برای من پخش میکنند، اونجوریه که من دوست دارم و وقتی کار و میکس می کنم و تحویل میدم همونی میشه که اون ها میخواستند و اتفاقا همه بچههای گروه دوست داشتن. هومن نامداری عزیزم که همیشه منتظر هستم فرصت پیش بیاد تا بشینیم و کار میکس کنیم در کنار هم. این اواخر وقتی مشغول ترکهای آلبوم مهدی یراحی بودیم کلی اتفاقهای خوب افتاد! اون اتفاقهایی که گفتم ایدهآل هست بین تنظیم کننده و من که میکس میکنم کار رو. کوشان حداد که هم به لحاظ کاری هم به لحاظ دوستی قدیمیای که داریم تو همکاریهای مشترکمون یه اتفاقای جالبی میوفته مثلا من یه کاری رو انجام میدم که وقتی کوشان میبینه خندش میگیره و میگه دقیقا همون کاری رو کردی که میخواستم بگم انجام بدی. با آرون حسینی هم نتیجههای خوبی گرفتیم. آرون تنظیمهاش جوری هست که خیلی دوست دارم. وقتی شروع میکنیم میدونیم باید به کجا برسیم و طبق اون میریم جلو و شده که از یه صبح تا ظهر جمعه افتاده و نتیجه هم بسیار بسیار عالی شده. دیگه ... اشکان آبرون رو خیلی دوست دارم هم خودش رو و هم تنظیم هاشو. سینا حجازی هم بخاطر سبکش که من خیلی دوست دارم و اخلاقش موقع کار اتفاقهای خوبی میافته. میشه گفت توی هر کار یه پله پیشرفت میکنیم. هم من توجهام به یه نکته خاص بیشتر میشه و هم سینا برای کار بعدیش سعی میکنه کمبود هارو جبران کنه. دوست خوبم سعید شمس که بسیار با سلیقه هست و میکس کردن کارهاش بسیار لذت بخشه. بخوام بگم خیلیها هستن حالا من این چند نفر رو گفتم حداقل 10 نفر دیگه رو می تونم بگم که خیلی به هم نزدیکیم. 

    سیامک عباسی چطور ؟

    سیامک هم آره بهم نزدیکیم، هیچ وقت به این مشکل نمیخوریم که مجبور شیم مسیر و برگردیم از اول. از طرفی هم سیامک اعتماد میکنه به من. این اعتماد اگه باشه همه چیز حل میشه! ضمن اینکه سیامک خودش از نظر فنی به میکس آشناست، موقع کار هم این باعث میشه که زودتر نتیجه بگیریم.

     شده تا حالا به این مشکل برخورد کنی که به خاطر عدم حس مشترک مجبور بشی مسیر رو از اول طی کنی ؟

     زیاد ... یعنی انقدر شدید بوده که یه جاهایی مجبور شدم کار رو کنسل کنم و بگم خوب ما از نظر سلیقه کاری بهم نمی خوریم، نه اینکه دعوا بشه! ولی گفتم خوب اگه بخوایم ادامه بدیم حاصلش نه اون چیزی میشه که تو می خوای نه اون چیزی که من خودم راضی باشم برای همین بهتره کار نکنیم. صرفا انجامش یعنی اینکه من از شما پول بگیرم و بهتون چیزی رو تحویل بدم که خودمم راضی نیستم! این جور کار کردن رو نمیپسندم

    آرش شما جزء معدود هنرمندایی هستی که وقتی نظرت رو می خوان یا ازت می خوان که یه کسی رو برای کار معرفی کنی خیلی راحت به دیگران کمک می کنی، پل ارتباطی ایجاد می کنی برای دیگران و اصولا نمی خوای هه کارا رو خودت انجام بدی . چرا این کار رو میکنی؟

     چرا اینکار رو نکنم واقعاً ؟ فکر کنم برعکس سوال کردین.

    چرا تو یه برهه زمانی که کسی این کار رو انجام نمی ده تو  این کار رو انجام میدی ؟ چه منطقی پشت این کارت هست ؟

    خوب همه کار رو که من نمی تونم انجام بدم بلدم نیستم! وقتی قراره شما یه کاری رو رکورد بکنی و من این کار رو خوب بلد نیستم چه دلیلی داره که وقتی توان انجامش رو ندارم اصرار کنم بیای پیش من؟ چون این کار وقتی زیاد هم تکرار بشه وجهه و شخصیت کاری من رو هم به مرور زیر سوال می بره. وقتی من کاری که توی تخصصم نیست رو بخوام انجام بدم قطعا یه جایی کار رو خراب می کنم و اینجوری وجههی کار تخصصیم هم جلوی دیگران زیر سوال میره بعدم اینکه من دوستان خیلی خوب حرفهای تو موزیک دارم که باید ازشون استفاده کنم چرا نکنم؟ مثلا وقتی رامین مظاهری هست و میدونم خیلی پرفکت رکورد میکنه و استودیوی خوب داره چرا اصرار کنم خودم این کارو انجام بدم؟ من خیلی دوست دارم که نتیجه خوب در بیاد خیلی دنبال این نیستم که اسمم پای همه عنوانها بخوره و خودمونی بگم همه اعتبار هارو رو خودم بگیرم. به نظرم هر کس باید کار خودش و انجام بده و واقعا از دیگران کمک بگیره. من الان تنها کاری که می کنم میکس و مستر هست، حتی رکورد و ادیت و تیون وکال هم قبول نمیکنم! در حالی که کارای دیگه هم میتونم بکنم ولی اصرار میکنم که من کار دیگهای انجام نمیدم مگر اینکه دیگه طرف خیلی علاقه داشته باشه به این که من مثلاً خودم وکالش رو رکورد کنم. که تازه دوستان زیادی هستن که تصدیق میکنن که باز هم من در نهایت کار رو به دست کار دانش میسپارم! آدمهای موفق رو هم اگر دقت کنید "هر کاری " رو خودشون انجام نمیدن‌.

    آرش با اینکه اسمت رو خیلیا میشناسن چهرت رو رو معمولا نمی شناسن این ناراحتت نمی کنه تو برخوردهای روزمره ؟

    نه. آخه ببین من قرار نیست چهرهام شناخته بشه و اصلا این حرفه طوری نیست که چهره رو بشناسونه. من اگه میخواستم همه من و ببینن و بشناسن باید میرفتم خواننده میشدم یا مثلاً هنرپیشه. بعدم به نظرم شناخته شدن وقتی قشنگتره که آدم رو با کارش بشناسن. مثلا اگر با همین دوستایی که من دارم همین آدمهایی که گفتم خیلی بهشون نزدیکم و راحت ارتباط برقرار می کنم توی یک جمع باشیم و شخص جدیدی خارج از دنیای موسیقی بیاد وارد این جمع بشه، فکر میکنه این آدمها نماینده یه شرکت یا کارمند بانک یا مثلا معلم فیزیک هستن از نظر شغلی که روابط دوستانشون بخاطر هم دانشگایی بودن یا دوستان دوران بچگیبودن هست! ولی نمیتونه حدس بزنه کارمون چیه، ولی کافیه یکی از این دوستان بره بشینه پشت پیانو و یکی از آهنگ هاشو اجرا کنه! یا سازش رو بنوازه یا شروع کنه در مورد کارش صحبت کردن! تازه اینجاست که شناخته شدن اون چهره و تاثیری که روی ذهن شخص جدید ایجاد میشه بسیار بسیار جذاب و عمیق هست! این مدل شناخته شدن به نظرم خیلی قشنگتره تا اینکه از طرف فقط یه اسم بدونن و کسی ندونه پشت اون اسم چه خبره، برای همین من هم ترجیح میدم اگر هم قراره شناخته بشم با کارم شناخته بشم .

    از همکاری با محسن یگانه چه خبر؟

    ماشالا در مورد کار با محسن همه می دونن ( خنده)

    خوب این بر میگرده به شخصیت محسن که شلوغ و خودمونیه . البته این شخصیتش رو دوست داشتنی می کنه

    آره دقیقا محسن خیلی خودمونیه، و شلوغیش باحاله ... نمیتونه به هزار تا چیز همزمان فکر نکنه . . . نمیشه! (خنده)  من حدس میزنم محسن یگانه همونطوری که 10 سال پیش بوده الان هم همونطوره شاید 10 سال دیگه هم همینطوری باشه. فاز خودش و داره، تفریحات خودش رو داره دنبال سرگرمیهای خودش هست که بخشیش کاملا شبیه به سرگرمیهای منه. شاید به همین دلیل ارتباطمون خیلی زود شکل گرفت من الان خیلی راحت میتونم حدس بزنم صبح که از خواب پا میشه به چه سایتهایی سر میزنه یا دنبال چه چیزهاییه.

    راحتی توی کار کردن با محسن ؟

    آره ... همین راحت بودنش هم توی کار حس میشه. منظورش رو خیلی راحت میگه و نظرشو میگه. از مدل کسانی هم هست که اعتماد میکنه و شاید واقعا تنها چیزی که در موردش باهم همفکری میکنیم، میکس وکالش هست و نظرش رو درمورد جنس صدای خودش میگه و من انجام میدم. توی کار «خستم» به این دلیل که تنظیم خودش بود، جدا از وکال سر موزیک هم همفکری داشتیم که من شخصا از نتیجه بسیار راضی هستم.

    همکاری با بابک جهانبخش چطوره ؟

    بابک خیلی خوبه من خیلی دوستش دارم این البوم سومیه که داریم همکاری می کنیم با هم. چند روز پیش که مشغول کار رو آلبوم بعدی بودیم روی کاغذ یک سری اسم نوشت . . . دیدم تا حالا ۱۷ تا ترک براش میکس کردم . . . این عدد کمی نیست! این مدت همکاری نشون دهنده یه چیز خوبه . . . یه دوستی و همکاری خیلی با ارزش 

    تو تیم کاری بابک رفتی کلاً دیگه ؟

    آره یه جورایی .

     تا حالا به مشکل خاصی با هم نخوردین یه جوری که مثلا بخواین از هم شاکی بشین ؟ ( هر چند بابک کلا هم آدمی نیست که خیلی شاکی بشه ) ؟

    نه ، راست میگی بابک کلا آدم شاکیای نیست، بابک فقط نگرانه که کار حتماً درست انجام بشه و این خیلی خوبه. در واقع خیلی روی کارش حساسه و براش مهمه کاری که می خواد به مخاطب ارائه بده همیشه یه پله بالاتر از کار قبلی باشه. البته این رو خودش میگه که این حساسیته گاهی خیلی اذیتش میکنه تازگیا هم میگه میخواد انقدر حساس نباشه. ولی نمیشه ... مثل خوده منه منم خیلی حساسم که کار به بهترین شکل انجام بشه برای همین انقدر راحت با هم کار میکنیم .

     می شه گفت یکی از دلایل موفقیتش همین حساسیت بالاشه ؟

    قطعا بله ، همینطوریه ... من چون خودمم همینطورم کاملا درک می کنم . بابک هیچ وقت نمی خواد به اون حد خوبه قناعت کنه، همیشه می خواد از اون چیزی که هست بهتر باشه . الان مثلا برای آلبوم جدیدش خیلی خیلی خیلی حساسه که هر چیزی که بهتر از "من و بارون " باشه. کاملا تلاش می کنه قبلیا رو بهترش کنه و رو به پیشرفت باشه ولی خوب با حفظ استایل اینکه کلا یه چیزه دیگه نشه و این کار خیلی سختی هم هست که من فکر می کنم بابک توش موفق عمل کرده .

    خودت بشتر چه کارهایی و دوست داری میکس کنی ؟

    کارهایی که سر و صداهاش یک کم متفاوت با سر و صداهای معمول باشه. اگه موزیک آرام هست یه چیز جدید نسبت به روال عادی و جا افتادهی موزیک آروم ایرونی داشته باشه. نه اینکه تنظیم کننده یه درام خیلی ساده و معمولی آماده کنه، یه گیتار رکورد بشه، بعد استرینگ روش رکورد بشه و خواننده هم یه ترانه تکراری " کجایی ، دوستت دارم برگرد " بخونه با یه ملودیه خیلی خیلی عادی مثل همهی کارایی که داریم میبینم هر رو داره تکرار میشه. ولی وقتی همین گیتار میاد با یک پترن ساده اما جدید درامز توی کارهای ایرانی ترکیب میشه و کنارش یه کیتار باس اضافه میشه و سبکش یه کم رو به موسیقی دهه ۸۰ میره واقعا دوست دارم اون کار رو میکس کنم. در صورتی که ممکنه هر دو تا کار رو فیروز ویسانلوی عزیزم اجرا کرده باشه، یا مثلا هر دو رو بابک ریاحی پور باس زده باشه. اما این کجا و آن کجا! ولی کلا کارایی رو دوست دارم که تکراری نباشه وقتی می شنویش بگی چه کاره جدیدیه ، کارای اینطوری رو خیلی دوست دارم، کارای تکراری هم به هر حال هست و نمیشه نباشه ... اما هروقت یه ایدهی جدید توی کار بشنوم، مسیر جدید ببینم، نگرش جدید ببینم بسیار به میکس اون کار علاقهمند میشم. آرزو میکنم آدمهایی که همین چند دقیقه قبل در موردشون صحبت کردیم روز به روز توی موسیقی ایران بیشتر بشن . . .

     آرش جان مرسی که این همه وقتتو در اختیار ما گذاشتی به عنوان صحبت پایانی اگه حرف خاصی مد نظرت هست که دوست داری بگی خوشحال می شیم بشنویم .

    نه فقط ممنونم که سمت بحث های حاشیه ای نرفتین و امیدوارم حاصل تلاشتون بتونه نقش مفیدی تو پیشرفت موسیقی  داشته باشه

     

  • چکیده ای از صحبتهای محسن یگانه در مورد قطعه خستم..
    توسط

     بک استیج : چند وقتی است که محسن یگانه قول آهنگ جدیدی به نام :"خستم" رو به هوادارانش داده اما انتشار این آهنگ با پس و پیش شدن زمان پخش مواجه شده ، از همین رو محسن یگانه در وبلاگ رسمی هوادارانش توضیحاتی را درباره ی این آهنگ و زمان پخش آن داده که خواندش خالی از لطف نیست . آنچه در زیر می خوانید متن صحبتهای یگانه در وبلاگ رسمی اش است :


    سلام

    قضیه ی کامل این آهنگ اینه که قبل از کنسرت اردیبهشتم زمانی که داشتم براتون

    "امروز تولد منه" رو آماده می کردم به ذهنم رسید که یه همچین کاری رو هم کنار این آهنگ

    داشته باشم و استارتش هم از یه تیکه تنظیم کوچیکی خورد که توی اف ال استدیو ساخته بودم.

    چیزی که در مورد "خستم" برای من تقریبا استثناء حساب میشه اینه که این آهنگ روند همیشگی 

    و معمول رو توی ساختش طی نکرد حالا چیه قضیه الان میگم...

    اول تنظیمش رو ساختم و همون پَترن اف ال استدیویی که نگه داشته بودم رو ادامه دادم و بعد

    براش ملودی ساختم و بعد شعرش رو نوشتم!!!

    یعنی همه چی برعکس!

    داستان از سر تنظیم شروع شد و اراده کردم که ادامش بدم و وسطای راه دیدم نیاز دارم که

    یه جاهایی ریسک کنم تا به اون اعتماد به نفس لازم برسم و خیلی کارها انجام بدم و 

    این کار رو تا مرز خودکشی انجام دادم :)

    خودتون هی از این و اون ایراد گرفتین پس گله نداریم دیگه خودم تنظیم کردم براتون به اندازه کافی هم

    وقت گذاشتم و ریسک کردم آخر کار هم واسه میکس و مستر دادم آرش پاکزاد و در کل هم بد که نشده..

    پس این کار رو کلا به مقایسه نذارین.. یه قطعه جدیده.. اصلا نمیگم ضعیفه اما براش ریسک کردم و

    جدید حساب میشه... دیگه اگه بیاید بگید این تنظیمش ضعیفه هیچی نمی تونم بگم..

    خوبی و بدیش سر سلیقست که کی چه موزیکی گوش میده و فلان نوع موزیک حالش رو خوب میکنه

    یا بد..

    از قبل هم بهتون گفتم این یه قطعه ی خاص داستانش فرق میکنه و خیالتون راحت این 

    نمودار پخش آهنگها سینوسی هست و شاید یهو یه آهنگ بدم توو قالب قدیم که یاد گذشته کنید شاید

    تو مایه های نفسهای بی هدف کار کنم و خیلی کارای متنوع که نگید داره یه مسیر رو اصل ِ

     خودکاگمی طی می کنه... نه!!! حواسم بهتون هست.

    دوست دارم "خستم" رو حمایت کنید چون یه کار کاملا دلی هست و بیشتر جوششی 

    حساب میشه..

    دلگیر هم نشید از اینکه به تاخیر میفته.. هر کس اصول خودش رو داره و این رو هم دقت کنید که این 

    فشار روحی و روانی دلیل اصلیه.. 

    فشاری که روی من وجود داره و از سمت خودتون هم هست که

    همش ازم می پرسید کِی آهنگ جدید میاد و منم مجبور میشم تاریخ بدم.

    الانم میگم میکس و مسترش رو چک نهایی کنم با اینکه این هفته میدونم زمان ِ خوبی نیست اما

    مجبورم که پخش کنم و انشالله که این اتفاق هم توی همین دو سه روز میفته...

    اما اگه هر اتفاق جدیدی افتاد بهتون خبر میدم ولی تصمیمو برای پخش گرفتم..

    یه موضوع دیگم بگم بدونید...

    به زودی برای چند مورد ازتون مشورت میخوام.

    الان توی شرایط ذهنی قرار گرفتم که نمی تونم درست تمرکز کنم و فرصت ِ فکر کردن ندارم.

    پس احتمالش خیلی زیاده که خودم بیام اینجا و ازتون کمک بخوام و یه سری مسائل رو

    مشورتی پیش ببریم.

    یا علی

    محسن یگانه

     " منبع : وبلاگ رسمی محسن یگانه (جاست یگانه) "

آمار بازدیدکنندگان

606392
TodayToday691
YesterdayYesterday864
This_WeekThis_Week1555
This_MonthThis_Month17053
All_DaysAll_Days606392